یادگیری و پیشرفت را با اتکا خودت شروع کن

۳ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

راه اندازی سایت.

بنام خداوند بخشنده و مهربان، بنام خدایی که هرگز هیچ مثل و مانند ندارد.

بنام خداوند که راه او تنها راه در عالم هستی می باشد .

سایت علم با ارزش با سختی ها که داشت و البته به همراه عیب و مشکلاتی که فعلا دارد! راه اندازی شد! هرچند که با نقطه مطلوب فاصله زیاد دارد .

محورهای سایت همان های بود که قبلا گفتم،محورهای اخلاقی،علمی،ساختنی،حل مشکلات و برای امروز و اینده می باشد. انشالله به مرور به پیشرفته تر و پرمحتوا تر خواهد شد،به همکاری علاقه مندان.

از این به بعد ادرس www.elmbaarzesh.ir در دسترس می باشد .

لازم به ذکر است،وبلاگ رو حدود یک و نیم سال پیش موقت ساختم،تا زمانی که سایت راه اندازی شود. حقیقت فضا اینجا بسیار بد می باشد.! اون روز ها اول زیاد متوجه ان نبودم،که بعدا متوجه شدم! به هر حال فعالیت بخصوص در اینجا نخواهم داشت . (شاید هر چند ماهی بعضی پرسش ها) توصیه میکنم،کسانی که سوال دارن .. به سایت مراجعه کنند و در انجا به گفتگو بپردازند و در پیشرفت سایت همراهی کنند.

باتشکر.

۳۱۰ ۲۳۷ ۴ نظر ۵  کلید تشکر
تشکر از شما...
۳۰ مهر ۹۹ ۱۸:۵۹
کسی که خودکشی می کند،تا ابد در جهنم می ماند

بنام یگانه خدایی عالم هستی و نیستی.

باسلام.

پوستر در سایز بزرگ

هیچ انسان معمولی اقدام به خودکشی نمی کند! مگر کسانی که گناهان و کارها زشت و پلید انجام داده.! کسی که خودکشی می کند،قطعا رابطه بسیار دور و بدی نسبت به خدا داشته.! و اگر می توانست باقی را نیز با خود می کشت.!

کسی یک شبه،به مرحله چون اقدام به خودکشی نمیرسد،مگر اینکه،مرحله به مرحله در کارها زشت پیش رفته و حالا جسارت به چنین گناهی پیدا کرده.

بعد از مرگ،بدجور عذاب شدید و بدون وقفه و بخشش شروع میشود.و باید برای ذره ذره کارهای که روی زمین انجام داده پاسخ بدهد! انهم به صورت دقیق! .

انسان نباید ناامید بشود.تا زمانی که فرصت دارد باید برگردد و زندگی خود را به سمت خدا و کارهای شایسته اصلاح کند. حتا اگر گناهان بسیار زیادی انجام داده! بازهم اگر کمی از اتیش جهنمش! و جایگاهش در اتشش کمتر بشود! بسیار بهتره است ... 

تا انکس که با قساوت قلبی و شدید نسبت به خدا و احکام خدا روی زمین جنگیده و در حالت گناه از دنیا رفته !

۶۳۷ ۳۶۲ ۲ نظر ۳  کلید تشکر
تشکر از شما...
۲۱ مهر ۹۹ ۰۹:۰۸
خواننده و رقاصه ها فساد و فحشا(امریکایی،کره ای،ایرانی) و اثار شوم ان بر زندگی شما..

بنام خدا

باسلام.

یکی از معروفترین و قاهرانه ترین تاکتیک های ارازل و اوباش ها و خلافکارها برای گول زدن یک شخص! از چندصد سال پیش تا به امروز! الوده کردن ذهن طرف مقابل خودست! تا انجا که شخص دچار فروپاشی فکری شود و نتواند خود را شبیه به یک انسان ببیند! و  وقتی چشم خود را باز کرد! خود را در انبوهی از گناهان مختلف ببیند! و حاضر به هر کاری!

این تاکتیک به صورت حرفه امروزه توسط ثروتمندان و قدرت طلب ها و کسانی که قصد دارن،از مردم حسابی سوء استفاده کنند!به طور کامل انجام میشود! این سیاست کم هزینه ترین روش و کم دردترین روش برای تسخیر یک شخص یا گروه است! 

تصور کنید، اگر اشخاصی قصد داشته باشن به یک مجموعه خانه هجوم ببرند! و در ان خانه مجموعه از انسان باشن که هیچ کدام حاضر به تسلیم شدن نباشن!  حالا یک خانه را موفق شدن تصرف کنند! باقی را چه کار خواهند کرد!(مطمعا خیلی سخت است!) اما بهترین راه این است! که انچنان انها را در گناه مشغول کنی! انچنان باهم دیگر به جنگ بی اندازی! که در ذهنشان تصور نکن! که دفاع یعنی چه!

امریکا و جهان غرب سالها ساله،که گروه های،ایرانی خواننده و .. رو برای نابود سازی فکر و ذهنیت و حیا و پاکی و .. برای ایران  مجانی! راه اندازی کرده! اکثر قاطع این سبک خواننده ها،برای ترویج به گناه و عادت به گناه، و در نهایت افسردگی مطلق و در بعضی موارد نیز خودکشی شخص است! چون اصولا سبک زندگی به دور خدا و رقاص و .. انجام گناهان زیاد،شخص را به هیچ پوچی زیاد میکشاند!(که قطعا در ان تجاوز جنسی و انحرافات شنیع جنسی و روابط نامشروع نیز هست) و اگر موارد و مواقع خاص، فشار زندگی شخص نیز بیشتر شود! (چون دیگر پناه گاهی به غیر از خدا ندارد که ان را نیز ترک کرده!)! اقدام به خودکش می کند.

سبک زندگی و ذهن انسان و روح انسان طوری توسط خدا طراحی شده،که بشدت نسبت به گناه حساس است! و هرچقدر هم تلاش کند که بگویید گناه روی زندگی او تاثیر نداره! و باعث شاد تر شدن او میشود(دروغ محض!) در نهایت باعث افسرده تر شدن و افسار گسیخته تر شدن شخص میشود

درست مثل کسی که از جایی دزدی کرده! یا بلایی سر کسی اورده! و الان بشدت نگران است،انها او رو پیدا کنند و او را مجازات کنند! قوانین دنیا اینطور است، که وقتی کسی گناه انجام بدهد! اثار گناهش مستقیم بر میگردد و محکم به صورت خودش میخورد!

ادامه مطلب|
۵۰۴ ۳۵۶ ۷ نظر ۱  کلید تشکر
تشکر از شما...
۱۳ مهر ۹۹ ۱۵:۰۸
salam