یادگیری و پیشرفت را با اتکا خودت شروع کن

۶ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

چسب دوقلو خوب و محکم..!

بنام خداوند بخشنده و مهربان

باسلام.

چسب دوقلو جزو قدیمی ترین چسب ها می باشد.. چسب دوقلو هنوز هم جزو بهترین ها می باشد! این چسب، با مخلوط کردن دو ماده "رزین و هاردنر" به وجود می اید و سخت و محکم میشود.

چسب دوقلو با تجربه شخی خودم،حدود یک روز طول می کشد که به طور کامل و مستحکم خشک شود! (اما در مدت زمان 5 تا 30 دقیقه هم می تواند کمی مستحکم و خوب شود .. ! )

از چسب دوقلو می توان در جاهای که نیاز است،فلزی به پلاستیکی اتصال یابد،یا شیشه ای به پلاستیکی اتصال یابد،یا پلاستیکی به فلزی  اتصال یابد،یا فلز با فلز یا پلاستیک به پلاستیک اتصال یابد ، می توان استفاده کرد!

در اینجا منظور از فلز! اهن با قطرهای بزرگ نیست! بلکه فلزهای که ضخامت پاینی دارند،می باشد.

ماندگاری چسب دوقلو بسیار بیشتر از چسب ها معمولی و معروف 1  2  3 می باشد! و در طولانی مدت،خراب نمی شوند به سادگی! .. 

چسبندگی ،چسب دوقول به اجسام بسیار خوب می باشد! اما بهتر انکه،زمانی که قصد دارید،به قطعه ای چسب را بزنید!،ان دو قطعه را به مقدار خیلی خیلی کم سوهان بزنید،تا خاصیت چسب پذیری و جذب مواد چسب نیز در ان قطعات نیز بالاتر برود !

قطعات و یا وسایل،که دائم تحت فشار و یا وزن زیاد هستن! مثل صندلی و موارد شبیه به ان، با چسب دو قلو مشکلشان حل نمی شود! و با بیشتر چسب ها نیز مشکلشان حل نخواهد شد! 

چسب دوقلو مشکل چندانی با اب ندارد! اما بهتره انکه قطعات که با چسب دوقلو چسبانده شده،در حد امکان از اب دور باشند.

چسب دوقلو در دو مدل رنگی و شفاف ساخته میشود.که می توان بسته به کارتان از ان استفاده کنید.

۸۸۷ ۵۲۶ ۰ نظر ۰  کلید تشکر
تشکر از شما...
۲۶ شهریور ۹۸ ۰۸:۰۵
ip یا ای پی به زبان ساده چیه؟!

بنام خداوند بخشنده و مهربان

باسلام 

احتمالا تا بحال زیاد اسم IP را شنیده اید! و شاید بدرستی متوجه ان نشده باشید! IP ها در واقع به زبان ساده، اسم یک دستگاه می باشد! یعنی هر دستگاهی که کارت شبکه! داشته باشد، یک IP داخلی نیز دارد! 

فرض کنید، دو کامپیوتر کنار هم هستن! و باهم از طریق شبکه وصل شده اند،حال برای اینکه،باهم دیگر اطلاعات رد و بدل کنند، باید،از طریق IP که نام ان کامپیوتر می باشد! همدیگر را صدا بزنند! و اطلاعات را از یک دیگر بگیرند!

مثال واضح تر،مثل شماره تلفن می باشد! که فردی می خواهد با فردی دیگر تماس بگیرد، تلفن را بر میدارد و شماره تلفن فرد مورد نظرش را میگرد و بعد باهم صحبت می کنند!

حال در کامپیوتر! کامپیوتر اول IP  (یا همان شماره تلفن مثال بالا!) 192.168.1.3 است ! و شماره دوم هم مثلا 192.168.1.10 است! اما ارتباط دو کامپیوتر از طریق شبکه،قطعا بسیار پیشرفته تر و پر سرعت تر از ارتباط تلفنی دو شخص باهم دیگر می باشند! 

شاید الان سوالات زیادی به ذهن شما خطور کرده! که مثلا اگر هر دو IP یکی باشند چی میشه! اصلا چطور این IP ها انتخاب میشن(چه جور تنظیم میشن) ؟!

ادامه مطلب|
۳۶۷ ۲۸۷ ۰ نظر ۰  کلید تشکر
تشکر از شما...
۱۷ شهریور ۹۸ ۰۹:۴۲
بدون هیچ ابزاری،و خیلی راحت یک صفحه سایت بسیار آسان بسازید!

بنام خداوند بخشنده و مهربان

باسلام 

شاید علاقه داشته باشید،یک صفحه سایت را برنامه نویسی کنید و بسازید! با این روش می توانید اسان ترین صفحه وب سایت را بسازید! 

فقط کافیست کد زیر را در یک فایل نوت پد کپی کنید و بعد پسوند ان را به html. تغییر دهید! بعد اگر فایل را کلیک کنید! می توانید وب سایت ساخته شده خودتان را ببینید! .. 

<h1> بنام خدا  <h1>

ادامه مطلب|
۲۴۳ ۱۸۷ ۱ نظر ۰  کلید تشکر
تشکر از شما...
۱۳ شهریور ۹۸ ۰۹:۰۶
سایت در حال طراحی!

بنام خدا

باعرض سلام .

سایت در حال طراحی می باشد و اگر خدا یاری کند،همین روند نیز ادامه پیدا میکند! منتها چون قرار است،خیلی ایده و قابلیت ها به ان اضافه شود! تقریبا از پایه باید همه چیزش ساخته بشود..!

شاید بتوان گفت،تا بدین لحظه... حدود 5 تا 10 درصد،به ان چیزی که در ذهن داشتم نزدیک شده ام. اما تا انتها و تکمیل شدن قالب سایت و قابلیت ها ان راه زیادی در پیش است!

چند عکس از قالب حال حاضر..! که انشالله پیشرفته تر خواهد شد..! 

ادامه مطلب|
۱۹۶ ۱۷۶ ۰ نظر ۰  کلید تشکر
تشکر از شما...
۰۸ شهریور ۹۸ ۱۴:۳۰
وقتی دیر بخوابیم بدن چه مشکلی پیدا میکند!

بنام خداوند یگانه.

باسلام

وقتی دیر بخوابیم،چه اتفاقی برای بدن رخ میدهد! در تصویر بالا می توانید،عوارض ان را بهتر درک کنید و متوجه بشوید!

البته این همه مسئله نیست! و فراتر از این حرف ها می باشد! و اسیب ها روحی فراوانی نیز به وجود می اورد. ..

۲۰۴ ۱۴۹ ۰ نظر ۰  کلید تشکر
تشکر از شما...
۰۶ شهریور ۹۸ ۰۷:۳۴
معرفی برگ کاغذ گلاسه !

بنام پروردگار بی همتا و یگانه

با عرض سلام

در میان کاغذها،نوعی کاغذ وجود دارد،که وقتی از دور به انها نگاه کنیم،نور رو انعکاس میدن و به نوعی براق هستن! به این نوع کاغذها گلاسه گفته میشه! و البته با اصطلاح کاغذ روغنی هم معروفه! ..

کاغذ گلاسه،درونش علاوه بر خمیر کاغذ،نشاسته و پلاستیک به کار رفته،و بخاطره همین دو ماده هم قدرت جذب رنگش بالاتر رفته و هم باعث شده حالت برق داشته باشه. 

کاغذ گلاسه به دلیل استفاده از پلاستیک! خاصیت ضد ابی هم نیز دارد!

ادامه مطلب|
۲۶۸ ۱۹۴ ۰ نظر ۰  کلید تشکر
تشکر از شما...
۰۲ شهریور ۹۸ ۰۷:۲۲
salam