یادگیری و پیشرفت را با اتکا خودت شروع کن

۷ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

چه کسانی ایات قران و حرف ها خدا را قبول ندارن و عمل نمی کنند؟!

بنام هستی بخش مهربان.

باسلام..

بلکه قران ایاتی هست روشن،که در سینه اهل دانش جا دارد،و آیات ما را جز ستمکاران انکار نمی کنند.سوره عنکبوت،ایه 49

خداواند در ایه به صورت مستقیم اشاره میکند،که کسانی که با حرف ها خدا (در قران) مخالفن! و ان را مخفی میکنند یا قبول ندارن و یا به هر نحویی ان را انکار می کنند.ستمکارن!

یعنی انسان ها درستی نیستن! گناهانی دارن! سابقه بدی دارن،که همان گناهان،باعث میشود،اینطور با ایات قران مخالفت کنند!...

به زبان ساده تر،هیچ انسان سالم و درستی با ایات بزرگ قران کریم در نمی افتد! و با ان مخالفت نمی کند.. چون عقلش،جسمش،وجودش،روحش و همه و همه می گویید اینها کلام خداست و باید ان را اطاعات کرد!

مگر کسی که اهل کارها زشت باشد و شنیدن حرف خوب و درست دیگر براش سخت شده و اکنون اگر مخالفت نکند و ایات قران را مخفی نکند! ضربه شدیدی به منافع اش میخورد...! پس باید برای از دست ندادن ان گناهان و لذت ها در تاریکی و پلیدی ها و کارها شنیع بماند! و ایات و قران را دروغ پندارد! .. 

در هر صورت بیچاره کسی که ایات قران را انکار کند،هم در دنیا در تاریکی و سیاه و ذلت و خواری خواهد بود! و هم در اخرت ،که دیگه نهایت و اوج ان خواهد بود.

۶۶۰ ۳۳۶ ۲ نظر ۱  کلید تشکر
تشکر از شما...
۲۹ تیر ۹۹ ۱۷:۵۰
نسخه ازمایشی سایت

بنام خدا 

باسلام.

همانطور که میدانید سایت به تاخیر خورده،و انشالله مهره ماه شروع به فعالیت می کند! منتها در حال حاضر نیز می توانید،قالب اولیه (و البته با مشکلات زیاد!) رو به صورت ازمایشی ببینید..

ادرس

انشالله که خدا کمک کنه و مهره ماه یک مدل خوب و البته متفاوت تر و با قابلیت کاملا تر اماده کنیم.

اگر دوست داشتید یا علاقه داشتید،مشکلات این نسخه ازمایشی و نکاتی که به ذهنتون خطور میکنه و ایده ها رو هم بفرمایید حتما.

لازم به ذکر سایت برای رزولویشن ها پایین و گوشی ها! فعلا خوب نیست! بهتره است با کامپیوتر و رزولویشن ها نزدیک full hd وارد بشوید..! وگرنه صفحه به درستی نمایش داده نمی شود!

۲۵۴ ۲۰۰ ۰ نظر ۰  کلید تشکر
تشکر از شما...
۱۳ تیر ۹۹ ۰۹:۰۲
کسانی که از مانند گورخران از دست شیر،از شنیدن حرف خوب و حق و نماز.. فرار میکن!

بنام خداوند بخشنده و مهربان.

باسلام.

در ایات زیبا سوره مدثر 49 تا 51 میخوانیم:

چرا آنها از تذکّر روی گردانند؟! مانند گورخران رمیده‌ که از (مقابل) شیری فرار کرده‌اند!

مفهوم بسیار ساده و زیبا! (که ارتباطی هم با ایات قبلی دارد) در ایات قبلی عده از افراد که اهل جهنم هستن،خداوند از ان می پرسد،به چه دلیل وارد جهنم شدید؟! انها پاسخ میدهند،ما در دنیا اهل نماز نبودیم! و به فقرا کمک نمی کردیم! با اهل کارها زشت همنشین بودیم! .. و روز قیامت رو انکار میکردیم،سرگرم بودیم،تا انکه مرگ به سراغ ما امد!

و در ادامه خداوند به گفتن ایات 49 و 51 که در بالا گذاشته شده،به انها تذکر میدهد،که با خود چه کار کرده اید! که وقتی اسم خدا و کار خوب و انجام کار درست می اید! به سرعت هرچه تمام تر (مثل گورخران،که برای حفظ جانشان فرار می کنند!) از حق و شنیدن حرف درست و انجام کارهای خدا پسندانه و صحیح که در فطراتتون بوده! فراری هستید؟! 

و در ادامه این ایات به نکته دیگری هم اشاره می کند،که بعضی از این افراد انتظار دارند،که برای هرکدامشون در دنیا که بودن و (الانم هستن!) برای انجام کار خیر(نماز خواندن،انفاق،هم نشین با انسان درستکار و حرکت به سمت خدا!) نامه اختصاصی دریافت کنند! در واقع انتظار نامه فدایتم شوم! از سمت خدا دارن ! 

خدا هم در ادامه می گویید چنین اتفاقی نمی افتد! و قران تذکر و پندی برای افراد است! یعنی اینکه خواستی پند بگیر و کار خوب کن! معنی زندگی حقیق رو درک کن ! نمی خوایی هم دقیقا همون سرنوشت شومی رو خواهید داشت که قبلی ها تو داشتن و نسلشون و ریشه اشون از روی زمین کنده شد و اعمالشون تباه شد و به جهنم سقوط کردن ! 

ادامه مطلب|
۴۳۳ ۲۶۹ ۰ نظر ۰  کلید تشکر
تشکر از شما...
۱۱ تیر ۹۹ ۱۰:۰۳
افزایش سرعت کارهای ویندوزی،در یک کامپیوتر نسبتا قدیمی،با ارتقاء کم!-قسمت 1

بنام خداوند بخشنده و مهربان

باسلام

اگر از یک کامپیوتر نسبتا قدیمی استفاده می کنید،که که بین 4 تا 10 سالی عمر دارد! و سرعت حرکت کردن در ویندوز و رفتن به فولدرها و باز کردن نرم افزارها و .. برای شما سخت و سنگین انجام میشود! و سی پی یو شما هم نسبتا خوب (دو هسته ای با فرکانس بیش از 3 گیگ) و رم 4 گیگ به بالا هست! .. بهتر است یک SSD حجم پایین خریداری کنید و ان را محل نصب ویندوز قرار بدهید!(*در صورتی که فعلا از بعد هزینه مشکل دارید و قصد ندارید کامپیوتر خود را کامل ارتقاء بدهید!)

تقریبا می توان گفت، یکی عوامل کاهش سرعت بعد از عدم کمبود رم و سرعت سی پی یو! همین هارددیسک ها می باشن! که با سرعت پایین خود (بخصوص اگر قدیمی شده باشند) باعث اهسته شدن و کند شدن زمان کار کردن شما در ویندوز و خود بارگزاری ویندوز میشوند!

یک هاردیسک معمولی بین 100 تا 200 مگ بایت سرعتش می باشد (که متوسط 140 تا 150 مگابایت) اما یک ssd بین 300 تا 550 مگابایت سرعتش می باشد! که خوب همین عامل باعث افزایش سرعت میشود! شما حتا اگر بتوانید سرعت را به 230 مگابایت هم برسانید می تونید به خوبی افزایش سرعت کارها در ویندوز را متوجه بشوید! 

ادامه مطلب|
۳۲۵ ۲۴۷ ۰ نظر ۱  کلید تشکر
تشکر از شما...
۰۷ تیر ۹۹ ۰۸:۵۷
جستجو سریع تر فایل در منوی start ویندوز 10

بنام خدا

باسلام.

شاید گاهی وقت ها نیاز داشته باشید،که به کمک منوی استارت یک پوشه یا یک درایو بخصوصی را جستجو کنید و برای این کار وارد my computer و پوشه مورد نظر نشوید و از راه سریع تر اقدام به جستجوی در درایو و یا فایل مورد نظر خود کنید! برای اجرای این راهکار،این اموزش را دنبال کنید.

ادامه مطلب|
۲۷۶ ۲۱۹ ۰ نظر ۰  کلید تشکر
تشکر از شما...
۰۶ تیر ۹۹ ۱۲:۵۲
در صورتی که صدا مانیتور و لپ تاپ کم بود چه باید کرد!

بنام خدا

باسلام.

امروزه،بعضی ها،بخاطره راحتی و جمع و جور بودن تجهیزات .. کامپیوتر خود بجایی استفاده از اسپیکر یا بلندگو از مانیتورهای داریه اسپیکر داخلی استفاده می کنند و همینجور لپ تاپ ها نیز از اسپیکر داخلی خود استفاده می کنند.که البته کار بهتر نیز می باشد، اما چون توان اینجور اسپیکرو بلندگوها ضعیف است،بعضی وقت ها باعث میشود صدا به خوبی شنیده نشود . به کمک راه کاری که در این مقاله گفته میشود،می توان تا حدودی این مشکل را برطرف کرد.

ادامه مطلب|
۲۲۸ ۱۸۹ ۰ نظر ۰  کلید تشکر
تشکر از شما...
۰۶ تیر ۹۹ ۱۲:۲۶
تاخیر 3 ماه در معرفی سایت..

بنام خداوند بخشنده و مهربان

باسلام.

با عرض پوزش قرار بود امروز در چنین روزی سایت رونمایی شود،اما متاسفانه به دلیل مشکلات زیادی که پیش اماده و عدم اماده شدن سایت و هچنین مشکلات شرکت هاست!(که چند هفته است دسترسی به قسمت مدیریت سایت رو ندارم!) باعث شد حتا نتوانم سایت ازمایشی را هم بارگذاری کنیم .. ولی انشالله به امید خدا .. مهر ماه که وعده دوم هم بود! سایت رو در هر صورت بارگزاری میکنم.

انشالله این سه فرصت،باعث شود،که بیشتر مشکلات سایت نیز حل شود. و در ابتدا مهره ماه سایت به صورت کامل تر و قابلیت ها بیشتر فعال شود .

بازهم از اینکه چنین مشکلاتی پیش اماده از شما عذرخواهی میکنم . 

۲۸۱ ۲۳۸ ۰ نظر ۰  کلید تشکر
تشکر از شما...
۰۱ تیر ۹۹ ۱۱:۱۸
salam